Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(33)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje fachowe
(18)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje naukowe
(8)
Audiobooki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
ZWM 5 (W45)
(1)
Koński Jar 10 (W109)
(1)
Nugat 4 (W112)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(5)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(2)
Cybisa 6 (W134)
(3)
Kłobucka 14 (W135)
(4)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(8)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(6)
Kłobucka 14 (BD37)
(2)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(3)
Autor
Gut, Jerzy (1955- )
(2)
Haman, Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Allen, David (1945- )
(1)
Armstrong, Michael (1928- )
(1)
Barker, Stephen (1964- )
(1)
Belker, Loren B
(1)
Bocheński, Artur
(1)
Brzozowski, Maciej
(1)
Buchwald, Paweł
(1)
Bukłaha, Emil
(1)
Cameron, Kim S
(1)
Cole, Rob
(1)
Dondziłło, Grzegorz
(1)
Drewczyński, Wojciech
(1)
Dzięgielewski, Artur
(1)
Gasper, Dorota
(1)
Gierczak, Danka
(1)
Gomola, Aleksander (1963- )
(1)
Gołembska, Elżbieta (1946- )
(1)
Granosik, Grzegorz (1970- )
(1)
Grant, Adam M. (1981- )
(1)
Grocholiński, Piotr
(1)
Gwiazda, Aleksander
(1)
Hagan, Margaret (1981- )
(1)
Haman, Wojciech (1954- )
(1)
Ikovenko, Sergei
(1)
Jasińska, Katarzyna (nauki ekonomiczne)
(1)
Jemielniak, Dariusz (1975- )
(1)
Juchniewicz, Mateusz
(1)
Kamieński, Marcin
(1)
Kapela, Marcin
(1)
Karendał, Piotr (ekonomia)
(1)
Kobyakov, Serhiy
(1)
Korpanty, Jerzy
(1)
Kosiniak, Jakub (1961- )
(1)
Kot, Mirosław
(1)
Koźmiński, Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Latusek-Jurczak, Dominika (1981- )
(1)
Lieb, Rebecca
(1)
Machnik, Marcin
(1)
Majewska-Opiełka, Iwona (1954- )
(1)
McCormick, Jim
(1)
Metelski, Witalij
(1)
Meyer, Erin (1971- )
(1)
Michalska-Dominiak, Beata
(1)
Misiorek, Tomasz
(1)
Nawrot, Bogumiła
(1)
Obojski, Jerzy
(1)
Ozenc, Kursat (1979- )
(1)
Pawłowski, Konrad (tłumacz)
(1)
Pikos, Anna Marta
(1)
Przymusiała, Małgorzata
(1)
Quinn, Robert E
(1)
Radłowski, Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rogowski, Waldemar (ekonomia)
(1)
Sandberg, Sheryl (1969- )
(1)
Sieczkowski, Ludwik
(1)
Sinek, Simon
(1)
Skowron, Monika (tłumaczka)
(1)
Sobolewska, Agnieszka
(1)
Solecki, Bogusław
(1)
Sońta-Drączkowska, Ewa
(1)
Sugiero, Joanna
(1)
Sutton, Robert I
(1)
Szymanski, Jaimy
(1)
Topchik, Gary S. (1949- )
(1)
Tracy, Brian (1944- )
(1)
Trocki, Michał (1945- )
(1)
Trzeciak, Sergiusz, (1976- )
(1)
Vintman, Zahar Lejbovič (1946- )
(1)
Waśko, Zbigniew
(1)
Wiseman, Liz
(1)
Więckowski, Maciej
(1)
Wojtczuk-Turek, Agnieszka
(1)
Wyrozębski, Paweł
(1)
Zawiślak, Marek
(1)
Zinserling, Urszula
(1)
Âcunenko, Sergej (1974- )
(1)
Środa, Jacek
(1)
Żmigrodzki, Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Odbiorca
Dzieci
(15467)
6-8 lat
(8829)
9-13 lat
(7626)
Młodzież
(5063)
0-5 lat
(4985)
Menedżerowie
(33)
14-17 lat
(4214)
18+
(944)
Dorośli
(668)
Rodzice
(383)
Szkoły podstawowe
(342)
Szkoły wyższe
(235)
Szkoły średnie
(202)
Poziom podstawowy
(135)
Poziom średniozaawansowany
(120)
Nauczanie początkowe
(116)
Nauczyciele
(105)
Poziom niższy średniozaawansowany
(86)
Szkoły ponadgimnazjalne
(86)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(76)
Przedszkola
(63)
Studenci
(56)
Klasa 4.
(46)
Klasa 1.
(45)
B1 poziom biegłości językowej
(44)
Klasa 2.
(42)
A2 poziom biegłości językowej
(41)
Klasa 3.
(39)
A1 poziom biegłości językowej
(38)
B1 (poziom biegłości językowej)
(37)
Klasa 5.
(36)
Klasa 6.
(36)
Poziom zaawansowany
(36)
A2 (poziom biegłości językowej)
(35)
B2 poziom biegłości językowej
(34)
B2 (poziom biegłości językowej)
(31)
Licea
(28)
Logopedzi
(25)
Gimnazja
(24)
Klasa 8.
(22)
Programiści
(22)
Szkoły ponadpodstawowe
(22)
Nauczyciele nauczania początkowego
(20)
Psychoterapeuci
(20)
Kobieta
(19)
Pedagodzy
(19)
A1 (poziom biegłości językowej)
(18)
C1 poziom biegłości językowej
(18)
Klasa 7.
(17)
Psycholodzy
(15)
C1 (poziom biegłości językowej)
(14)
Nauczyciele przedszkoli
(14)
Informatycy
(12)
C2 poziom biegłości językowej
(11)
Dziewczęta
(11)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(11)
Poziom profesjonalny
(11)
Uczniowie
(11)
Przedsiębiorcy
(10)
Terapeuci
(9)
Bibliotekarze
(8)
Inżynierowie
(8)
Chłopcy
(7)
Lekarze
(7)
Terapeuci zajęciowi
(7)
A0 (poziom biegłości językowej)
(6)
Chorzy
(6)
Osoby w wieku starszym
(6)
Pracownicy naukowi
(6)
Fizjoterapeuci
(5)
Mężczyzna
(5)
Nastolatki
(5)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Pedagodzy specjalni
(5)
A0 poziom biegłości językowej
(4)
Dziennikarze
(4)
Kulturoznawcy
(4)
Nauczyciele języka polskiego
(4)
Nauczyciele matematyki
(4)
Prawnicy
(4)
Wynalazcy i odkrywcy
(4)
Chorzy na nerwice
(3)
Dyrektorzy
(3)
Graficy
(3)
Klasa 7
(3)
Klasa 8
(3)
Literatura belgijska
(3)
Nauczyciele szkół podstawowych
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Pracownicy
(3)
Sportowcy
(3)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(3)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(3)
6-9 lat
(2)
Animatorzy
(2)
Chorzy na depresję
(2)
Coachowie
(2)
Dietetycy
(2)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Menedżerowie
(9)
Zarządzanie
(9)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Przywództwo
(5)
Zarządzanie projektami
(4)
Innowacje
(3)
Kadry
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Coaching
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Psychologia pracy
(2)
Sukces
(2)
Twórczość
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
Content marketing
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dobre praktyki
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Globalizacja
(1)
Higiena
(1)
Internet rzeczy
(1)
Inwestycje
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Korporacje prywatnoprawne
(1)
Kreatywność
(1)
Mentoring
(1)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie
(1)
Naukowe odkrycie
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Open innovation
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Outplacement
(1)
Polityka zdrowotna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produktywność (ekonomia)
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przemysł
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Ryzyko zdrowotne
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samorealizacja
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Spotkania i imprezy biznesowe
(1)
Sprzedaż
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Start-up
(1)
Styl kierowania
(1)
Szczepionki
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
TRIZ
(1)
Technologia
(1)
Współdziałanie
(1)
Wynalazki
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zdrowie psychiczne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Poradnik
(20)
Podręcznik
(6)
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(27)
Psychologia
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Inżynieria i technika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Transport i logistyka
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 3)
Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji. Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go lekceważą i podważają jego autorytet, a nawet że jest złym szefem, którego trzeba się pozbyć. Ulegając tym wyobrażeniom, szef zaczyna traktować swój zespół zgodnie z "odruchem dinozaura": uciekaj albo walcz. A to powoduje wiele komplikacji. Autorzy tej interesującej i pełnej anegdot książki podpowiadają, jak unikać takich zagrożeń, oraz przypominają, jakie są prawdziwe źródła trudnych dla szefa zachowań jego zespołu. Przedstawiają również konkretne narzędzia i techniki działania, których szef może użyć, aby wykorzystać potencjał zespołu oraz stawiać adekwatne wymagania w każdej fazie rozwoju grupy pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszyscy zainteresowani systematycznym i algorytmicznym podejściem do wynalazczości mogą poznać materiał wymagany do uzyskania I stopnia certyfikacji Międzynarodowego Stowarzyszenia MA TRIZ, a poprzez ćwiczenia praktyczne doświadczyć tworzenia pragmatycznych innowacji. Osoby, które uzyskały już certyfikat I stopnia MA TRIZ, znajdą w podręczniku usystematyzowaną wiedzę, a także nowe, inspirujące przykłady. Czytelnicy zapoznają się zarówno z narzędziami identyfikacji i analizy właściwych problemów innowacyjnych, jak i z narzędziami pozwalającymi na szybkie opracowanie skutecznych rozwiązań. Wiedza dotycząca współczesnej TRIZ jeszcze nigdy nie była tak łatwo dostępna!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zastanawiasz się, jak zwiększyć porządek i przyspieszyć pracę w twojej firmie? Metoda 5s zastosowana w firmie pozwala to osiągnąć. Kolejne kroki tej metody to: 1. Selekcja 2. Systematyka 3. Sprzątanie 4. Standaryzacja 5. Samodyscyplina Chcesz wiedzieć, jak wdrożyć 5s w firmie, ograniczając do minimum ryzyko niepowodzenia? Sięgnij po niniejszą książkę i zrób pierwszy krok w świat praktyków 5s. Ta publikacja poprowadzi cię przez cały proces wdrożenia. Autorzy w sposób przystępny dzielą się w niej swoim wieloletnim doświadczeniem, jakie zdobyli na stanowiskach osób odpowiedzialnych za wdrażanie i utrzymanie 5s oraz jako trenerzy i konsultanci. Koncentrują się na praktycznym podejściu do tematu. Wskazują korzyści, koszty, trudności, ryzyka oraz błędy popełniane podczas prac wdrożeniowych. Zebrana w tej książce praktyczna wiedza pozwoli ci na zredukowanie ryzyka pomyłek i błędów, na jakie będziesz narażony podczas wdrażania 5s. Omówione w niej studia przypadków pomogą ci lepiej przygotować się na zagrożenia i dzięki temu ich uniknąć lub zminimalizować ich skutki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompetencje menedżera / Mirosław Kot. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 384 strony ; 22 cm.
(Onepress)
(Książki Klasy Business)
Menedżerze: właścicielu firmy, dyrektorze, kierowniku, specjalisto HR! Książka, którą trzymasz w ręku, to Twoja lektura obowiązkowa. Nie tylko na dziś - także na jutro, pojutrze i na za dziesięć lat, ponieważ szefować firmie i ludziom w niej oznacza: stale dążyć do rozwoju. Zdobywać nową wiedzę w zakresie rekrutacji, szkoleń i coachingowego wsparcia pracowników, kompetencji miękkich oraz zarządczych czy wreszcie prawa pracy. Zdobyte informacje przed wdrożeniem ich w praktykę funkcjonowania organizacji należy przećwiczyć. Oczywiście na nikim innym jak tylko na sobie. Bycie menedżerem to ciężka praca. Wiesz o tym najlepiej. Przekonany jest o tym również Mirosław Kot, który pięć ostatnich lat, a tak naprawdę całe zawodowe życie poświęcił jednemu celowi. Temu, by opracować kompletny i praktyczny, oparty na dobrej podbudowie teoretycznej opis kompetencji menedżera. Oto Twoje zawodowe kompendium wiedzy. Suche fakty dotyczące kompetencji, jakimi musi dysponować współczesny zarządzający, wzbogacone zostały ponad setką przykładów z rynku oraz drugą setką ćwiczeń. Niektóre możesz uznać za zbyt trudne do wykonania, inne okażą się za łatwe. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie zawodowego rozwoju obecnie jesteś. Ćwicz poszczególne kompetencje regularnie. Zacznij od tych, które są Ci niezbędne do pracy już teraz, ale nie zapominaj o tych, które pomogą budować Twoją przyszłość. Pracuj nad wszystkimi albo wybierz te, które uznasz za najbardziej dla siebie przydatne. I pamiętaj - ta książka jest mocna jak esencja. Możesz ją pochłonąć lub rozcieńczać innymi lekturami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek-Jurczak, Anna Pikos. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu realnych problemów związanych z zarządzaniem. Autorzy odnoszą się również do trudnych wyzwań, z którymi mierzą się współcześni menedżerowie. Dzięki temu Czytelnicy, którzy nie są jeszcze praktykami zarządzania, będą lepiej przygotowani do rozwiązywania problemów i pełnienia funkcji menedżera we współczesnych organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek. Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Umysł lidera / Iwona Majewska-Opiełka. - Katowice : Wydawnictwo Aleksandria, 2022. - 1 CD (11 godz. 45 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Na okładce podtytuł: uczy, wspiera, podpowiada, inspiruje.
"Menedżerowie, szczególnie na starcie, muszą szybko znaleźć się w nowej roli. Muszą zrozumieć o czym myślą, dokąd zmierzają, a przede wszystkim jak myślą i postępują. Ta książka słuchana w aucie, przed snem lub na nudnych spotkaniach to dobry wstęp do zrozumienia umysłu lidera". / Prof. zw. dr hab. Janusz Strużyna. "Umysł lidera" to książka, która po lekturze zostawia nieodpartą chęć działania i zdobywania szczytów. Autorka sugestywnie i w sposób łatwo przyswajalny pokazuje jak lepiej zarządzać zespołem, relacjami z ludźmi, jak efektywnie budować związki, ale przede wszystkim jak lepiej rozumieć siebie, wykorzystywać swoje zdolności oraz eliminować słabości. Treść książki poparta jest wieloma przykładami wziętymi z codziennej działalności firm polskich oraz zagranicznych. To doskonała książka dla kierowników, managerów, dyrektorów, słowem wszystkich, którzy chcą lepiej kierować zarówno wielkimi przedsiębiorstwami jak i kilkoma pracownikami.
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business.
Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur? Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać. Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole. To książka dla liderów, menadżerów, konsultantów i specjalistów, którzy odkryli, że można świetnie znać język, ale wciąż pozostawać niezrozumiałym. Erin Meyer, opierając się na badaniach i własnej praktyce, przedstawia krok po kroku, jak zrozumieć najczęściej występujące w biznesie trudności komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych oraz daje praktyczne wskazówki, jak skutecznie sobie z nimi radzić.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa. Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piękne, a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień. Ta książka pokazuje krok po kroku, jak posługiwać się metodą design thinking. Od poszukiwania pomysłów po pogłębionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiązania - szczegółowo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzędzia, które z powodzeniem będziesz mógł wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia specjalistów, którzy stosują tę metodę w swoim biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rytuały to niezwykle skuteczne narzędzia. To niestandardowe praktyki, które mogą zmienić kulturę organizacyjną. W przeciwieństwie do sformalizowanych, odgórnych wytycznych mających poprawić jakość pracy, zmieniają i udoskonalają sposób pracy poprzez inicjatywy oddolne. Czerpiąc z bogactwa przykładów z różnych branż oraz własnych empirycznych badań, Kursat Ozenc i Margaret Hagan pokazują, w jaki sposób poszczególne rytuały mogą rozbudzać kreatywność, nadawać właściwy rytm, wspierać rozwiązywanie konfliktów, ułatwiać godzenie się z porażką oraz budować kulturę innowacyjności. Prezentują pięćdziesiąt kreatywnych rytuałów, które dotyczą wielu zagadnień, począwszy od spraw biznesowych i zarządzania, na projektowaniu i rozwoju osobistym skończywszy. Oferują czytelnikowi gotowe przepisy na stworzenie kreatywnych praktyk, które służą wspieraniu konkretnych zachowań, zmianie złych nawyków oraz wpajaniu wartości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
(Książki Klasy Business)
Współcześnie umiejętność uczenia się, jak również uczenia innych, jest ważna w każdym aspekcie ludzkiej aktywności. Tym bardziej, że żyjemy w czasach, w których nauczyć się od uczyć się i nauczyć się na nowo, już w zaktualizowanej wersji, to warunek sprawnego poruszania się na rynku pracy zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym. Menedżerów i liderów interesować będzie przede wszystkim umiejętność nauczania standardów pracy, a także zarządzania przez potencjał. W obszarach sprzedaży natomiast przyda się umiejętność skutecznego oferowania rozwiązań poprzez oferowane usługi i produkty. To właśnie było dla autora inspiracją do napisania tej książki, której nadał oryginalną formułę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Rachunek efektywności inwestycji : wyzwania teorii i potrzeby praktyki / Waldemar Rogowski. - Wydanie III zmienione i rozszerzone. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright 2016. - 670 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Wydanie 1. pt.: Rachunek efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych.
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteriów decyzyjnych metod oceny opłacalności, a także metod analizy ryzyka inwestycji. Wskazuje zalety i wady metod oceny opłacalności oraz metod analizy ryzyka inwestycji. Trzecie wydanie zostało wzbogacone o charakterystykę, wyceny elastyczności zarówno decyzyjnej, jak i wynikającej z cech ocenianej inwestycji (elastyczności inwestycji), kompleksową prezentację metody skorygowanej NPV – ANPV, opis metodyki ekonomicznego (społecznego) rachunku efektywności inwestycji, zagadnienia związane z podejmowaniem decyzji finansowej dotyczącej inwestycji, a także o prezentację wielokryterialnego podejścia do oceny atrakcyjności inwestycji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą, by ich podwładni z entuzjazmem oddawali się pracy, jednak większość z nich nie ma pomysłu na kierowanie ludźmi. Współczesne organizacje są zbyt zajęte zarządzaniem zasobami ludzkimi, by dostrzec, że to, czego im potrzeba, to nie sprawny menedżer, ale przywódca z krwi i kości. Ktoś, kto nie tylko rozdzieli obowiązki, ale także pokaże ludziom, że to oni są najcenniejszym kapitałem w firmie. Ludzie, którzy wierzą, że ich praca ma sens, którzy czują się doceniani i wiedzą, że mogą w każdej sytuacji polegać na swoich kolegach i przełożonych, to pracownicy, którzy z własnej inicjatywy zainwestują czas i wysiłek w naukę czy pracę na rzecz swojej firmy. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Spotkania biznesowe / Brian Tracy ; [przekład Konrad Pawłowski]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 01 min 25 sek.) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Coaching marki osobistej czyli Kariera lidera / Sergiusz Trzeciak. - Wydanie pierwsze 2015 rok. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2015. - 285 stron : ilustracje ; 21 cm.
Tytuł na grzbiecie: Coaching marki osobistej.
Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne? Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery? Czym marka osobista różni się od wizerunku? Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani przede wszystkim jako osoby godne zaufania, z którymi warto rozmawiać, negocjować czy prowadzić biznes. Sergiusz Trzeciak wielokrotnie podkreśla, że najważniejsza w budowaniu marki osobistej jest wiarygodność. Opierając się na własnych doświadczeniach i zdobytej wiedzy, opisuje najskuteczniejsze strategie budowania marki osobistej. Jego książka jest niezwykle praktyczna – zawiera przydatne ćwiczenia, które pomogą nam przeprowadzić analizę swojej sytuacji, abyśmy potem mogli zastosować najbardziej odpowiednie działania służące rozwijaniu i wzmacnianiu własnej marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Bestseller New York Times`a Wydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. Coveya Szefowie dzielą się na dwie kategorie - Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników - warto zrozumieć jaki jest styl pracy w twojej firmie i co możesz zrobić, aby go polepszyć. Ponad 200 rzeczywistych historii z niemalże każdej branży na rynku pracy, znajdujących się w tej książce, dowodzi, jak niewiele czasem trzeba, aby stać się dobrym managerem. Nawet jeśli pracujesz pod dowództwem Demotywatora lub sam nim jesteś - to nigdy nie jest wyrok - możesz za pomocą podanych tu wskazówek stać się osobą, która popycha innych do działania, przyciąga talenty i stymuluje ich rozwój. Autorka, w oparciu o badania, podaje szereg opracowanych przez siebie strategii na maksymalne wykorzystanie potencjału pracowników, bez konieczności ich terroryzowania i wywierania presji. Brzmi nierealnie? A jednak, to możliwe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach zrównoważonego rozwoju / redakcja naukowa Agnieszka Wojtczuk-Turek. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2022. - 267, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Problematyka książki wpisuje się w niezwykle ważny i aktualny nurt idei zrównoważonego rozwoju, której implementacja w firmach ma zapewnić jednocześnie korzyści ekonomiczne, społeczne i ukierunkowane na środowisko, dostarczając interesariuszom wewnętrznym i zewnętrznym określonych wartości. Sustainable human resource management wspiera ideę zrównoważonego rozwoju organizacji, kładzie nacisk na sprawiedliwe traktowanie, dba o rozwój, zakłada rozwój kompetencji pracowników, promuje równowagę praca-życie. Zaproponowane przez autorów podejście wykracza poza działania jedynie środowiskowe (green HRM i green behavior) i odwołuje się do szerokiego spektrum oddziaływań, jakie specjaliści HR mogą proponować swoim pracownikom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Jeśli chcesz, albo musisz, nauczyć się zarządzania projektami, ale nie przepadasz za suchym językiem poradników biznesowych - to książka dla Ciebie! Oto Twój podręcznik skutecznego rozwoju firmy za pomocą projektów, Twoja lektura do poduszki i wreszcie - Twoja ulubiona powieść. Na jej kartach opisano historię firmy Project Inc., czyli średniej wielkości przedsiębiorstwa z branży informatycznej, od lat działającego gdzieś w Europie. Do niedawna wiodło mu się całkiem nieźle, ale ostatnio skuteczny mechanizm biznesowy zaczął się psuć. Rośnie presja konkurencji, a marże spadają. Prezes Project Inc. dostrzega problem, jednak pełni samozadowolenia pracownicy nie przyjmują do wiadomości konieczności zmian. Na scenę wkracza więc konsultant... Tego, co było dalej, dowiesz się z tej książki - a przy okazji poznasz trudną sztukę zarządzania projektami. Opanujesz oczywiście służące temu celowi techniki i metody, ale będzie to dopiero początek. Pierwszy krok. Jak bowiem zauważa autor, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, głównym problemem większości firm jest brak umiejętności wdrażania owych technik i metod oraz koncentrowania się na zmianie w perspektywie długofalowej. Tymczasem doskonalenie zarządzania projektami to droga zaplanowana na kilka lat. Niestety, na podróżujących nią czyhają tysiące pułapek w postaci bodźców, które przekierowują uwagę na inne tory. Trzeba nauczyć się przed tym bronić... Mamy nadzieję, że literacka forma opowieści o firmie Project Inc. przypadnie Ci do gustu. Uzmysłowi istnienie dobrych praktyk projektowych, uczuli Cię na typowe błędy i pozwoli uniknąć wynikających z nich zagrożeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka powstała we współpracy z Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego.
Monografia Współczesne wyzwania zdrowia publicznego. Wybrane zagadnienia, przygotowana przez Zespół Szkoły Zdrowia Publicznego CMKP i pod redakcją prof. dr. hab. Jarosława Pinkasa, dotyczy kluczowych uwarunkowań instytucjonalnych, społecznych, środowiskowych, prawnych, politycznych i gospodarczych mających wpływ na rozwoju zdrowia publicznego. Publikacja w jedenastu rozdziałach przedstawia zagadnienia dotyczące: historii zdrowia publicznego w Polsce; instytucji zdrowia publicznego, polityki regulacyjnej państwa a wyborów zdrowotnych obywateli, health literacy, zmian zachowań zdrowotnych z perspektywy medycyny stylu życia, nierówności w zdrowiu, vaccine hesitancy i budowy zaufania do szczepień, wyrobów tytoniowych i e-papierosów, bezpieczeństwa żywności oraz problemów zdrowia psychicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej