Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(107)
Forma i typ
Książki
(101)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Audiobooki
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(104)
tylko na miejscu
(18)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(1)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(3)
ZWM 5 (W45)
(10)
Koński Jar 10 (W109)
(6)
Nugat 4 (W112)
(16)
Braci Wagów 1 (W127)
(5)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(4)
Dembowskiego 12 (W131)
(2)
Cybisa 6 (W134)
(6)
Kłobucka 14 (W135)
(6)
K.E.N. 21 (W139)
(3)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(8)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(56)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(1)
Koński Jar 10 (W109 Czytelnia)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(9)
Autor
Kotler, Philip (1931- )
(9)
Garbarski, Lechosław
(5)
Jankowska, Hanna (tłumaczka)
(3)
Mruk, Henryk
(3)
Armstrong, Gary
(2)
Baran, Radosław
(2)
Falkowski, Andrzej (1953- )
(2)
Gasper, Dorota
(2)
Haig, Matt (1975- )
(2)
Heath, Robert (1947- )
(2)
Hereźniak, Marta
(2)
Pilarczyk, Bogna (1948- )
(2)
Ritzer, George (1940- )
(2)
Rutkowski, Ireneusz
(2)
Stawowy, Ludwik
(2)
Styczeń, Marcin (1978- )
(2)
Tkaczyk, Paweł (marketing)
(2)
Tyszka, Tadeusz (1939- )
(2)
Wrzosek, Wojciech (1937- )
(2)
Wąsik, Dorota
(2)
Zawadzki, Roman (tłumacz)
(2)
Zawiślak, Marek
(2)
Środa, Jacek
(2)
Adamus, Lucyna
(1)
Anderson, Chris (1961- )
(1)
Awdziej, Marcin
(1)
Bakan, Joel (1959- )
(1)
Barber, Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Barletta, Marti
(1)
Bartosik-Purgat, Małgorzata
(1)
Belka, Marek (1952- )
(1)
Berger, Jonah
(1)
Białecki, Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bielski, Ireneusz
(1)
Blythe, Jim
(1)
Bombol, Małgorzata
(1)
Boruc, Mirosław A. (1947- )
(1)
Bosworth, Michael T
(1)
Bralczyk, Jerzy (1947- )
(1)
Broweus, Niklas
(1)
Brown, Tim (1954- )
(1)
Brynjolfsson, Erik (1962- )
(1)
Bucki, Piotr
(1)
Buczyńska, Barbara
(1)
Butkiewicz, Ewa
(1)
Cap, Piotr
(1)
Christensen, Clayton M. (1952-2020)
(1)
Chrobak, Marzena
(1)
Chrąchol, Urszula
(1)
Churchil, Gilbert A
(1)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(1)
Cichowicz, Anna
(1)
Curtis, Tony (1945- )
(1)
Davis, Tony (1938- )
(1)
Dijk, Marcus van
(1)
Dobiegała-Korona, Barbara (1940- )
(1)
Doliński, Dariusz (1959- )
(1)
Domański, Tomasz (1953- )
(1)
Doyle, Peter
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudek, Hanna (ekonomia)
(1)
Dudzik, Teresa Magdalena
(1)
Duliniec, Elżbieta (1948- )
(1)
Dzierzgowski, Jan
(1)
Dąbkowski, Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowska, Anna (ekonomia)
(1)
Dłużniewska, Dagmara
(1)
Edmondson, Amy C. (1959- )
(1)
Ehrlich, Andrzej
(1)
Fallon, Pat
(1)
Figiel, Adam
(1)
Galloway, Scott (1964- )
(1)
Gilmore, Audrey
(1)
Godziszewski, Bohdan (1945- )
(1)
Goleman, Daniel (1946- )
(1)
Gracz, Leszek
(1)
Graszewicz, Maurycy
(1)
Gratton, Chris (1948- )
(1)
Grzegorczyk, Wojciech (1956- )
(1)
Gumola, Piotr
(1)
Górska, Grażyna
(1)
Górski, Jarosław (ekonomia)
(1)
Haffer, Mirosław (1948- )
(1)
Hamel, Gary (1954- )
(1)
Hatalska, Natalia
(1)
Heath, Joseph
(1)
Hill, Linda A. (1956- )
(1)
Hingston, Peter
(1)
Hultén, Bertil (1949- )
(1)
Hyken, Shep
(1)
Ind, Nicholas
(1)
Janiszewski, Adam
(1)
Jasielska, Aleksandra
(1)
Jeffery, Mark (1965- )
(1)
Jones, John Philip
(1)
Jung, Bohdan (1953- )
(1)
Jóźwiak, Bożena
(1)
Jóźwicka, Magdalena
(1)
Kaczmarczyk, Stanisław
(1)
Kaczmarek, Daniel
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(41)
2000 - 2009
(49)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(105)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(102)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(5)
Literatura polska
(2)
Temat
Język angielski
(4914)
Kobieta
(4463)
Przyjaźń
(2972)
Rodzina
(2783)
Relacje międzyludzkie
(2364)
Marketing
(-)
film amerykański
(2290)
Tajemnica
(2107)
Miłość
(2018)
Śledztwo i dochodzenie
(1939)
II wojna światowa (1939-1945)
(1668)
Zabójstwo
(1576)
Dziewczęta
(1409)
Film obyczajowy
(1401)
Nastolatki
(1376)
Zwierzęta
(1351)
Magia
(1306)
Dramat (film)
(1273)
Rodzeństwo
(1193)
Życie codzienne
(1190)
Dramat
(1171)
Język rosyjski
(1155)
Uczucia
(1086)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1018)
Kultura
(999)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(912)
Policjanci
(887)
Małżeństwo
(884)
Serial filmowy
(884)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(859)
Sekrety rodzinne
(844)
Koty
(815)
Podróże
(814)
Sztuka
(798)
Uczniowie
(798)
Władcy
(796)
Ludzie a zwierzęta
(795)
Trudne sytuacje życiowe
(765)
Literatura polska
(755)
Historia
(729)
Relacja romantyczna
(723)
Przestępczość zorganizowana
(720)
Osoby zaginione
(707)
Chłopcy
(702)
Wojsko
(701)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(675)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(654)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(618)
Wychowanie w rodzinie
(603)
Politycy
(601)
Prywatni detektywi
(593)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(569)
Uprowadzenie
(567)
Wojna
(566)
Czarownice i czarownicy
(555)
Powieść angielska
(555)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(537)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Nauka
(519)
Serial telewizyjny
(519)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(509)
Wakacje
(502)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(482)
Pisarze
(473)
Zemsta
(471)
Język niemiecki
(470)
Śmierć
(464)
Społeczeństwo
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(431)
Ojcowie i córki
(426)
Literatura dziecięca angielska
(421)
Film kryminalny
(420)
Samotność
(417)
Chrześcijaństwo
(415)
Dojrzewanie
(414)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(5)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(21)
Poradnik
(12)
Podręcznik
(7)
Opracowanie
(3)
Felieton
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Publicystyka
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Psychologia
(4)
Historia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
107 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowe spojrzenie na marketing / Robert Shaw ; [przekł. Robert Nowakowski]. - Warszawa : Studio Emka, 2001. - 298, [1] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(The Economist Books)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej. Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym – przekonuje Rory Sutherland, wiceprezes agencji reklamowej Ogilvy i legenda TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje na podstawie dowodów. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta jest godna polecenia ze względu na niezwykle interesującą i stale aktualną tematykę zarządzania potencjałem ludzkim, tym razem w sferze marketingu wielopoziomowego. W oparciu o badania własne, autorka pokazuje jak oraz jakie kompetencje indywidualne sprzedawców warunkują sukces sprzedażowy w systemie sprzedaży bezpośredniej. Po lekturze tej pozycji będą szczególnie usatysfakcjonowane osoby, które interesuje metodologia badań ilościowych - wykorzystanie narzędzi statystycznych do analizy danych takich jak: statystyki inferencyjne, analizy między- i wewnątrzgrupowe, analiza dyskryminacji, wnioskowanie statystyczne. dr Anna Bielecka Akademia Leona Koźmińskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.166 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podręcznik marketingu / red. naukowy Michael J.Thomas ; przekł. Jacek Kordaszewski. - Wyd. 1, dodr. 1. - Warszawa : PWN, 1999. - 644, [2] s. : rys., wykr. ; 25 cm.
(Przedsiębiorczość / PWN)
Tyt. oryg.: "Gower handbook of marketing".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Dzięki tej książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Książka
W koszyku
Narratologia / Paweł Tkaczyk. - Wydanie 1. - 6 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 159, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze, opanuj ją i rozwiń.
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają. Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę. Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment - zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające "do wczoraj" strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos. Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie. Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Baśnie wolnego rynku / Jacek Wasilewski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 243 strony : ilustracje, fotografie, faksymilia, wykresy ; 21 cm.
Gdy wieczorami czytamy dzieciom bajki, z reguły nie zdajemy sobie sprawy, że tuż pod powierzchnią opowieści kryją się kryzysy ekonomiczne, drenaże mózgów, operacje plastyczne, fetysze kulturowe oraz wyzysk w kolonialnej Afryce. Książka dokonuje błyskotliwej analizy dzisiejszych zjawisk społecznych przez pryzmat znanych baśni i bajek. To wyjątkowe podejście z jednej strony obnaża liczne utajone absurdy współczesności, a z drugiej pokazuje prawdziwą ponadczasowość klasycznych opowieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tyt. oryg.: "The power of why : breaking out in a competitive marketplace".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.235 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
(Ksiażki Klasy Business)
Ta książka jest swego rodzaju instrukcją służącą projektowaniu pozytywnych doświadczeń klientów. Podzielona została na dwie części. Pierwsza, teoretyczna, przybliży Ci najważniejsze zagadnienia dotyczące Customer Experience Management - dostarczy wiedzy na temat zachowań, potrzeb i mechanizmów, jakimi podczas podejmowania decyzji kierują się konsumenci. Teorię uzupełniono przykładami obrazującymi omawiane zagadnienia, dzięki czemu łatwiej będzie Ci odnieść teorię do praktyki, której poświecono część drugą poradnika. Korzystając z tej publikacji nauczysz się samodzielnie projektować interakcję z klientem i zwracać uwagę na jego pozytywne doświadczenia na każdym etapie kontaktu z marką. Dowiesz się, jak zdiagnozować potrzeby konsumenta i jak zaplanować jego ścieżkę zakupową tak, by chciał nią podążać. Następnie nauczysz się planować działania komunikacyjne, marketingowe, a także te związane ze sprzedażą czy obsługą klienta tak, by były adekwatne do aktualnych potrzeb Twojego klienta. Na koniec połączysz to, co wypracowałeś, w jeden spójny plan działania, gotowy do wdrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej