Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(107)
Forma i typ
Książki
(101)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Audiobooki
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(104)
tylko na miejscu
(18)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(1)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(3)
ZWM 5 (W45)
(10)
Koński Jar 10 (W109)
(6)
Nugat 4 (W112)
(16)
Braci Wagów 1 (W127)
(5)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(4)
Dembowskiego 12 (W131)
(2)
Cybisa 6 (W134)
(6)
Kłobucka 14 (W135)
(6)
K.E.N. 21 (W139)
(3)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(8)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(56)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(1)
Koński Jar 10 (W109 Czytelnia)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(9)
Autor
Kotler, Philip (1931- )
(9)
Garbarski, Lechosław
(5)
Jankowska, Hanna (tłumaczka)
(3)
Mruk, Henryk
(3)
Armstrong, Gary
(2)
Baran, Radosław
(2)
Falkowski, Andrzej (1953- )
(2)
Gasper, Dorota
(2)
Haig, Matt (1975- )
(2)
Heath, Robert (1947- )
(2)
Hereźniak, Marta
(2)
Pilarczyk, Bogna (1948- )
(2)
Ritzer, George (1940- )
(2)
Rutkowski, Ireneusz
(2)
Stawowy, Ludwik
(2)
Styczeń, Marcin (1978- )
(2)
Tkaczyk, Paweł (marketing)
(2)
Tyszka, Tadeusz (1939- )
(2)
Wrzosek, Wojciech (1937- )
(2)
Wąsik, Dorota
(2)
Zawadzki, Roman (tłumacz)
(2)
Zawiślak, Marek
(2)
Środa, Jacek
(2)
Adamus, Lucyna
(1)
Anderson, Chris (1961- )
(1)
Awdziej, Marcin
(1)
Bakan, Joel (1959- )
(1)
Barber, Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Barletta, Marti
(1)
Bartosik-Purgat, Małgorzata
(1)
Belka, Marek (1952- )
(1)
Berger, Jonah
(1)
Białecki, Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bielski, Ireneusz
(1)
Blythe, Jim
(1)
Bombol, Małgorzata
(1)
Boruc, Mirosław A. (1947- )
(1)
Bosworth, Michael T
(1)
Bralczyk, Jerzy (1947- )
(1)
Broweus, Niklas
(1)
Brown, Tim (1954- )
(1)
Brynjolfsson, Erik (1962- )
(1)
Bucki, Piotr
(1)
Buczyńska, Barbara
(1)
Butkiewicz, Ewa
(1)
Cap, Piotr
(1)
Christensen, Clayton M. (1952-2020)
(1)
Chrobak, Marzena
(1)
Chrąchol, Urszula
(1)
Churchil, Gilbert A
(1)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(1)
Cichowicz, Anna
(1)
Curtis, Tony (1945- )
(1)
Davis, Tony (1938- )
(1)
Dijk, Marcus van
(1)
Dobiegała-Korona, Barbara (1940- )
(1)
Doliński, Dariusz (1959- )
(1)
Domański, Tomasz (1953- )
(1)
Doyle, Peter
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudek, Hanna (ekonomia)
(1)
Dudzik, Teresa Magdalena
(1)
Duliniec, Elżbieta (1948- )
(1)
Dzierzgowski, Jan
(1)
Dąbkowski, Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowska, Anna (ekonomia)
(1)
Dłużniewska, Dagmara
(1)
Edmondson, Amy C. (1959- )
(1)
Ehrlich, Andrzej
(1)
Fallon, Pat
(1)
Figiel, Adam
(1)
Galloway, Scott (1964- )
(1)
Gilmore, Audrey
(1)
Godziszewski, Bohdan (1945- )
(1)
Goleman, Daniel (1946- )
(1)
Gracz, Leszek
(1)
Graszewicz, Maurycy
(1)
Gratton, Chris (1948- )
(1)
Grzegorczyk, Wojciech (1956- )
(1)
Gumola, Piotr
(1)
Górska, Grażyna
(1)
Górski, Jarosław (ekonomia)
(1)
Haffer, Mirosław (1948- )
(1)
Hamel, Gary (1954- )
(1)
Hatalska, Natalia
(1)
Heath, Joseph
(1)
Hill, Linda A. (1956- )
(1)
Hingston, Peter
(1)
Hultén, Bertil (1949- )
(1)
Hyken, Shep
(1)
Ind, Nicholas
(1)
Janiszewski, Adam
(1)
Jasielska, Aleksandra
(1)
Jeffery, Mark (1965- )
(1)
Jones, John Philip
(1)
Jung, Bohdan (1953- )
(1)
Jóźwiak, Bożena
(1)
Jóźwicka, Magdalena
(1)
Kaczmarczyk, Stanisław
(1)
Kaczmarek, Daniel
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(41)
2000 - 2009
(49)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(105)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(102)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(5)
Literatura polska
(2)
Temat
Język angielski
(4914)
Kobieta
(4463)
Przyjaźń
(2972)
Rodzina
(2783)
Relacje międzyludzkie
(2364)
Marketing
(-)
film amerykański
(2290)
Tajemnica
(2107)
Miłość
(2018)
Śledztwo i dochodzenie
(1939)
II wojna światowa (1939-1945)
(1668)
Zabójstwo
(1576)
Dziewczęta
(1409)
Film obyczajowy
(1401)
Nastolatki
(1376)
Zwierzęta
(1351)
Magia
(1306)
Dramat (film)
(1273)
Rodzeństwo
(1193)
Życie codzienne
(1190)
Dramat
(1171)
Język rosyjski
(1155)
Uczucia
(1086)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1018)
Kultura
(999)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(912)
Policjanci
(887)
Małżeństwo
(884)
Serial filmowy
(884)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(859)
Sekrety rodzinne
(844)
Koty
(815)
Podróże
(814)
Sztuka
(798)
Uczniowie
(798)
Władcy
(796)
Ludzie a zwierzęta
(795)
Trudne sytuacje życiowe
(765)
Literatura polska
(755)
Historia
(729)
Relacja romantyczna
(723)
Przestępczość zorganizowana
(720)
Osoby zaginione
(707)
Chłopcy
(702)
Wojsko
(701)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(675)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(654)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(618)
Wychowanie w rodzinie
(603)
Politycy
(601)
Prywatni detektywi
(593)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(569)
Uprowadzenie
(567)
Wojna
(566)
Czarownice i czarownicy
(555)
Powieść angielska
(555)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(537)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Nauka
(519)
Serial telewizyjny
(519)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(509)
Wakacje
(502)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(482)
Pisarze
(473)
Zemsta
(471)
Język niemiecki
(470)
Śmierć
(464)
Społeczeństwo
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(431)
Ojcowie i córki
(426)
Literatura dziecięca angielska
(421)
Film kryminalny
(420)
Samotność
(417)
Chrześcijaństwo
(415)
Dojrzewanie
(414)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(5)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(21)
Poradnik
(12)
Podręcznik
(7)
Opracowanie
(3)
Felieton
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Publicystyka
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Psychologia
(4)
Historia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
107 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy zachowań konsumenckich oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie się odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża również zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Każdy z nas znajdzie tu odpowiedź na wiele pytań nurtujących współczesnego człowieka uwikłanego w gmatwaninę codziennych konsumpcyjnych wyborów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index na stronach 207-226.
Too many companies think creativity means throwing money into marketing efforts and giving lip service to "out of the box" thinking. But such efforts rarely have a positive impact on the bottom line. Pat Fallon and Fred Senn argue that leaders have more creativity within their organizations than they realize-but they inadvertently stifle it or channel it in ineffective ways. Juicing the Orange outlines a disciplined approach to building creativity actively into the organizational culture and leveraging that creativity into campaigns that deliver measurable results. Drawing from 25 years of successful marketing and acclaimed, award-winning work, the authors show that bankable, creative ideas come from zeroing in on the one key business problem that must be solved and then rigorously unearthing insights that will lead to a spectacular solution. Behind-the-scenes stories of successful and failed campaigns for companies in diverse industries reveal the core secrets of training for creativity: develop a proprietary brand emotion, offer big ideas without a big budget, and get customers to seek out your message. Illustrating the link between creativity and profits, Juicing the Orange helps industry players measure their success at the cash register.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.56 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
Wielka czwórka : four : ukryte DNA : Amazon, Apple, Facebook i Google / Scott Galloway ; przekład Jolanta Kubiak. - Poznań : Rebis, copyright 2018. - 1 płyta audio (CD) (10 godz. 12 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.13 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 /Rew. (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz ; Łódź : Branta, 2004. - 257 s. : wykr. ; 23 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
Porażki marek. Cz. 3, Porażki public relations / Matt Haig ; tłumaczenie Roman Zawadzki. - Warszawa : Audioclub.pl : Bellona, copyright 2008. - 2 CD (1 godz. 51 min 17 s) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Audioteka Biznesu)
Zawiera: CD 1. Nota wydawcy ; Porażki public relations ; Mc Libel - proces o zniesławienie ; Skażenie benzenem wody Perrier ; Pan Am - tragiczny finał ; Nabiał Snow Brand - zatruta marka ; Tampony Rely - szok toksyczny Procter&Gamble ; Wpadka PR Gerbera ; Kampania na rzecz papierosów Joe Camel RJ Reynoldsa ; Opony Firestone ; Mleko dla niemowląt Farley - incydent z salmonellą.
CD 2. Porażki uwarunkowane kulturowo ; Kellog w Indiach ; Hallmark we Francji ; Fender CBS - opowieść o dwóch kulturach ; Snapple firmy Quaker Oats - brak zrozumienia dla istoty marki.
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy "Porażki Public Relations" firm, które uważają, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu.Przedstawiamy przykłady firm, które zamiast gasić pożary, swoimi metodami PR raczej je rozniecają. Ta lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Porażki marek. Cz. 4, Zmęczone marki / Matt Haig ; tłumaczenie Roman Zawadzki. - Warszawa : Audioclub.pl : Bellona, copyright 2009. - 2 CD (2 godz. 2 min 11 s) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Audioteka Biznesu)
Zawiera: CD 1. Nota wydawcy ; Oldsmobile - jak "Król chromu" trafił do składnicy złomu ; Mydło pear - nie udało się trafić w dzisiejszy gust ; Ovaltine - kiedy marka nie może zasnąć ; Kodak - nie udało się pozostać w czołówce ; Polaroid - żyć dzięki niej, umrzeć przez nią ; Rover - psia marka ; Moulinex - ulotniło się z dymem ; Pismo Nova - niech śpiący śpi dalej.
CD 2. Levi's - poniżej poziomu komfortu ; Kmart - marka na krawędzi ; Klub nocny Cream - ostatni salon tańca? ; Kosmetyki Yardleya - od babuni po kajdanki ; Wpadki powodowane przez ludzi ; Enron - zaprzeczanie prawdzie ; Arthur Andersen - niszczenie reputacji ; Ratner - gdy uczciwość nie popłaca ; Planet Hollywood - rozdęte ego, słaba firma ; Fashion Cafe - od wybiegu do ringu ; Hear'Say - najpierw pop, potem stop ; Guiltless Gourmet - pomagając konkurencji.
Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro zniknąć. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło.Często ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jeśli postępują niezgodnie z prawem lub zostaną przyłapani na braku odpowiedzialności, to szybko dochodzi do kryzysu. Taką wielką wpadką człowieka na skalę światową był skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a następnie upadek nie zostały spowodowane przez zły produkt, ale przez niegodziwość i korupcję ludzi ze szczytów władzy firm.W części 4 przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy – ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej. Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 155 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Spectrum / Muza)
Ten niejednoznaczny tytuł tak naprawdę powinien być odczytany jako "oszustwo podające się za bunt". Dwaj młodzi kanadyjscy uczeni, publicyści i filozofowie, sami kiedyś uczestniczący w alterglobalistycznych akcjach, w tej książce stwierdzają, że tak naprawdę "antykonsumpcyjne" z założenia produkty wcale nie podważają konsumpcjonizmu, a przeciwnie, wzmacniają go. Zdroworozsądkowymi argumentami obalają różne "świętości" kontrkultury, polemizują z niektórymi tezami Naomi Klein, Michaela Moore'a czy Herberta Marcusego. Rozprawiają się ze zwolennikami zdrowej żywności, "etycznego marketingu", duchowości Wschodu, medycyny alternatywnej, często w przewrotny i dowcipny sposób obnażając ich pozerstwo. Należy jednak zaznaczyć, że autorzy nie są wrogami antykonsumpcjonizmu, kontrkultury, antykapitalizmu, zwracają tylko uwagę na fakt, że blisko pół wieku działalności krytyków kapitalizmu nie przyniosło wymiernych rezultatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej