Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(45)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(52)
wypożyczone
(8)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
ZWM 5 (W45)
(5)
Koński Jar 10 (W109)
(7)
Nugat 4 (W112)
(10)
Braci Wagów 1 (W127)
(4)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Dembowskiego 12 (W131)
(1)
Kłobucka 14 (W135)
(5)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(20)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(1)
Barwna 8 (BD9)
(2)
Fanfarowa 19 (BD11)
(1)
Kłobucka 14 (BD37)
(2)
Na Uboczu 2 (BD60)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(4)
Autor
Falkowski, Andrzej (1953- )
(3)
Jankowska, Hanna (tłumaczka)
(2)
Ritzer, George (1940- )
(2)
Stawowy, Ludwik
(2)
Tyszka, Tadeusz (1939- )
(2)
Underhill, Paco
(2)
Aksamit-Staszkiewicz, Diana
(1)
Barber, Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Baudrillard, Jean (1929-2007)
(1)
Bauman, Zygmunt (1925-2017)
(1)
Bombol, Małgorzata
(1)
Bonatti, Marco
(1)
Bosacka, Katarzyna
(1)
Bryan, Lara
(1)
Brzozowska, Blanka
(1)
Dziewanowska, Katarzyna
(1)
Dąbrowska, Anna (ekonomia)
(1)
Ehrlich, Andrzej
(1)
Elmore, Bartow J
(1)
Eyal, Nir (1980- )
(1)
Figiel, Adam
(1)
Foxall, Gordon R
(1)
Frontczak, Dorota
(1)
Garbarski, Lechosław
(1)
Goleman, Daniel (1946- )
(1)
Goszczyńska, Maryla
(1)
Gutowski, Maksymilian
(1)
Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata
(1)
Górnik-Durose, Małgorzata
(1)
Heath, Joseph
(1)
Heilbrunn, Benoit
(1)
Hoover, Ryan
(1)
Jachnis, Anna
(1)
Jankowski, Andrzej (anglista)
(1)
Jasielska, Aleksandra
(1)
Kacprzak, Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kaczmarek, Daniel
(1)
Kaja, Jan (1954- )
(1)
Kalina-Prasznic, Urszula (1947- )
(1)
Kielan, Paulina
(1)
Królak, Sławomir (1978- )
(1)
Kucharczyk-Barycza, Anna
(1)
Lambkin, Mary
(1)
Lindström, Martin (1970- )
(1)
Maj-Sawicka, Sylwia
(1)
Makowski, Grzegorz (1977- )
(1)
Maksymiuk, Renata
(1)
Markey, Rob
(1)
Mazurek, Magdalena
(1)
Miller, Geoffrey
(1)
Młynarczyk-Karabin, Ewelina
(1)
Nahai, Nathalie
(1)
Obirek, Stanisław (1956- )
(1)
Oldham, Matthew
(1)
Paprocki, Rafał
(1)
Piech, Krzysztof
(1)
Potter, Andrew
(1)
Prahalad, C. K. (1941-2010)
(1)
Raaij, W. Fred van
(1)
Ramaswamy, Venkatram
(1)
Rapaille, Clotaire (1941- )
(1)
Reichheld, Fred
(1)
Reszuta, Bartłomiej
(1)
Reynolds, Eddie
(1)
Rutkowski, Ireneusz
(1)
Rzychoń, Tomasz
(1)
Sapała, Marta
(1)
Skorek, Monika
(1)
Srokosz, Tomasz (1971- )
(1)
Strzyczkowski, Konstanty
(1)
Szewczyk, Robert
(1)
Tracy, Brian (1944- )
(1)
Vax-Oxlade, Gail
(1)
Vejlgaard, Henrik
(1)
Weinschenk, Susan M
(1)
Wojciechowska, Katarzyna (marketing)
(1)
Wojdyło, Marcel
(1)
Wrzosek, Wojciech (1937- )
(1)
Wąsik, Dorota
(1)
Yablonski, Jon
(1)
Zagrodzki, Michał
(1)
Zaleśkiewicz, Tomasz (1970- )
(1)
Zdziemborska, Anna
(1)
Zielińska, Magdalena (tłumacz)
(1)
Zych, Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(42)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(36)
angielski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Język angielski
(4914)
Kobieta
(4461)
Przyjaźń
(2962)
Rodzina
(2778)
Relacje międzyludzkie
(2363)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
film amerykański
(2290)
Tajemnica
(2104)
Miłość
(2016)
Śledztwo i dochodzenie
(1934)
II wojna światowa (1939-1945)
(1665)
Zabójstwo
(1576)
Film obyczajowy
(1401)
Dziewczęta
(1398)
Nastolatki
(1370)
Zwierzęta
(1348)
Magia
(1301)
Dramat (film)
(1273)
Rodzeństwo
(1188)
Życie codzienne
(1188)
Dramat
(1171)
Język rosyjski
(1163)
Uczucia
(1080)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1016)
Kultura
(999)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(912)
Policjanci
(885)
Małżeństwo
(884)
Serial filmowy
(884)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(857)
Sekrety rodzinne
(842)
Koty
(811)
Podróże
(811)
Sztuka
(798)
Uczniowie
(798)
Władcy
(796)
Ludzie a zwierzęta
(792)
Trudne sytuacje życiowe
(764)
Literatura polska
(755)
Historia
(729)
Relacja romantyczna
(721)
Przestępczość zorganizowana
(718)
Osoby zaginione
(706)
Wojsko
(701)
Chłopcy
(698)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(673)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(654)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(617)
Wychowanie w rodzinie
(602)
Politycy
(601)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(568)
Wojna
(566)
Uprowadzenie
(565)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(536)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Nauka
(519)
Serial telewizyjny
(519)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(507)
Wakacje
(501)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(482)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(470)
Śmierć
(464)
Społeczeństwo
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Ojcowie i córki
(425)
Literatura dziecięca angielska
(421)
Film kryminalny
(420)
Chrześcijaństwo
(415)
Samotność
(415)
Dojrzewanie
(413)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1901-
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Reykjavík (Islandia)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(8)
Poradnik
(8)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Psychologia
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
45 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wpływ otoczenia na zarządzanie i finansowanie przedsiębiorstw / Szkoła Główna Handlowa ; Cz. 3)
Materiały z VIII Sympozjum Naukowego Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie pt. "Wpływ otoczenia na zarządzanie i finansowanie przedsiębiorstw", które odbyło się w dniach 6-8 czerwca 2001 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Książka stanowi próbę krytycznej oceny wybranych pojęć i dogmatycznych poglądów w dziedzinie prawa i ekonomii wobec zachodzących obecnie procesów gospodarczych i społecznych (transformacja ustrojowa, integracja europejska, globalizacja, kryzysy finansowe). Została podzielona na cztery części obejmujące zagadnienia z zakresu ekonomii, administracji, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa europejskiego. Zamierzeniem Autorów było pokazanie, jakie skutki wywiera polityka gospodarcza i legislacyjna oparta na doktrynalnych dogmatach, pozbawionych krytycznej refleksji na temat nowych wyzwań społeczno-ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Najważniejszym celem, jaki postawili sobie redaktorzy naukowi niniejszej publikacji, było dostarczenie studentom, wykładowcom oraz ogółowi czytelników wyboru artykułów uwzględniających zarówno bogactwo, jak i różnorodność badań nad zachowaniem konsumentów, prowadzonych na kontynencie europejskim. Pierwszeństwo przyznano tym artykułom, które wniosły istotny wkład w już istniejącą wiedzę, bądź mają szansę wpływać na kierunek jej rozwoju w przyszłości, a zarazem podsumowują i rozwijają konkretny obszar tematyczny. Starano się też, aby artykuły wyróżniały się jasnością i zrozumiałością wykładu. Bardzo istotne znaczenie ma również fakt, że większość artykułów, mimo silnego ich osadzania w teorii i metodyce badań, odpowiada na pytanie: co oznaczają formułowane uogólnienia dla procesu decyzyjnego biznesu w obszarze strategicznego marketingu? Powyższe atuty pozwalają nam sądzić, że oddawana książka zyska Państwa uznanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Tyt. oryg.: Buyology.
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Obyczaje, Prawo i Polityka, Życie Codzienne)
W latach 1984-1986 prowadziłem w Oddziale Warszawskim Polskiego Towarzystwa Naukowego otwarte seminarium Pamiętnik Życia Codziennego, na którym dyskutowaliśmy na tematy takie jak korupcja, kartki, kolejki czy niesłychana popularność serialu o Isaurze, "białej niewolnicy", którymi żyło na co dzień przytłoczone kryzysem i stanem wojennym społeczeństwo polskie. Seria nawiązuje do tego seminarium, chcąc uchwycić codzienność i odświętność, która tę codzienność przerywa, politykę widzianą z perspektywy uczestniczących w niej i przyglądających się ludzi, prawo rozumiane jako to, co ludzie za swoje i cudze prawo uważają, i obyczaje Jako lokalne praktyki postępowania i interpretacji świata. Seria oferuje książki pozwalające wejść w perspektywę uczestników konkretnych sytuacji społecznych, jest przeznaczona dla wszystkich interesujących się współczesnym życiem społecznym, jego wewnętrznymi sprzecznościami i dylematami. Jacek Kurczewski Centra handlowe stały się w ciągu ostatnich dziesięciu lat trwałym elementem polskiego krajobrazu. Na szybkie ich rozpowszechnienie wpłynęły niewątpliwie przemiany ekonomiczne, społeczne i polityczne lat dziewięćdziesiątych. To, co w epoce socjalizmu było niemożliwe, oszałamia aktualnie swoimi rozmiarami, ilością i różnorodnością. Centra handlowe stały się w Polsce bardzo popularne, są miejscami chętnie i licznie odwiedzanymi zarówno w celu dokonania zakupów, jak również spędzania wolnego czasu. Książka Grzegorza Makowskiego została oparta na badaniach przeprowadzonych w Galerii Mokotów - największym dotychczas centrum handlowym w Europie Środkowowschodniej. Zawiera nie tylko interesujący opis funkcjonowania centrum handlowego, ale również analizę społecznego znaczenia ośrodków rozrywkowo-handlowych oraz wpływu, jaki wywierają na rozwój kultury popularnej. Drobiazgowa analiza socjologiczna jest poparta mnóstwem przykładów obecności ośrodków handlowych w życiu społecznym i kulturalnym, w filmie, teatrze, a nawet poezji i religii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438).083 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. „Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.137 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Tytuł oryginału: The culture code : an ingenious way to understand why people around the world live and buy as they do, 2006.
Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Tworzył kampanie dla takich gigantów, jak Boeing, LG, Honda, Lego oraz kilkudziesięciu innych światowych korporacji. Rapaille złamał system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie – kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli Homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Revised and Expanded Edition.
Index na stronach 273-288.
In the first edition of this landmark book, business loyalty guru Fred Reichheld revealed the question most critical to your company’s future: "Would you recommend us to a friend?” By asking customers this question, you identify detractors, who sully your firm’s reputation and readily switch to competitors, and promoters, who generate good profits and true, sustainable growth. You also generate a vital metric: your Net Promoter Score. Since the book was first published, Net Promoter has transformed companies, across industries and sectors, constituting a game-changing system and ethos that rivals Six Sigma in its power. In this thoroughly updated and expanded edition, Reichheld, with Bain colleague Rob Markey, explains how practitioners have built Net Promoter into a full-fledged management system that drives extraordinary financial and competitive results. With his trademark clarity, Reichheld: Defines the fundamental concept of Net Promoter, explaining its connection to your company’s growth and sustained success. Presents the closed-loop feedback process and demonstrates its power to energize employees and delight customers. Shares new and compelling stories of companies that have transformed their performance by putting Net Promoter at the center of their business. Practical and insightful, The Ultimate Question 2.0 provides a blueprint for long-term growth and success.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mówi się "nie rozmawiajmy o pieniądzach". Jeśli jednak nie będziemy o nich mówić, jak je zrozumiemy? Skąd dowiemy się, jak "pracują" pieniądze, co to znaczy płacić rachunki, jak zrozumieć kredyty? I dlaczego niektórzy są bogaci, a inni biedni? Oto książka, która w prosty sposób tłumaczy, czym są pieniądze ich początkującym (i nie tylko) użytkownikom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33/D (1 egz.)
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.567 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mniej : intymny portret zakupowy Polaków / Marta Sapała. - Wydanie II. - Warszawa : Relacja, 2018. - 415, [1] strona ; 21 cm.
Nie pamiętam już, kiedy i dlaczego przyszło mi do głowy, że kluczem do codzienności może być portfel. Jego zawartość (bądź jej brak) i to, co się z nią robi. Piszę o tym, co się dzieje, gdy spróbuje się – na jakiś czas – radykalnie ograniczyć codzienną konsumpcję. Oskubać ją do tego, co naprawdę niezbędne. Tymczasowy zakupowy post, na podjęcie którego zdecyduje się kilkanaście gospodarstw domowych z całej Polski, stanie się też częścią mojej codzienności. Na dwanaście eksperymentalnych miesięcy. Na cały roczny cykl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Kłobucka 14 (BD37)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego kupujemy ubrania? Żeby się okryć. Jedzenie – żeby zaspokoić głód. Mieszkania – żeby zapewnić sobie schronienie. Czyżby? Nawet dziecko wie, że to nieprawda. Po ulicach miast suną komercyjne wersje pojazdów z Rajdu Dakar! Rowery i narty światowych marek, na których sportowcy ustanawiają rekordy, są tłem do zdjęć na Instagramie! Kupując towary, zaspokajamy swoje rozmaite potrzeby, jednak nie chodzi tu wyłącznie o cechy określonej rzeczy, ale szerszy przekaz: oryginalny otwieracz do win sugeruje mój szczególny stosunek do tego szlachetnego trunku, czyniąc mnie koneserem! Pandemia COVID-19, zamykając ludzi w domach, równocześnie przeniosła ich do Internetu. Ta książka jest o tym, jak zmieniło się nasze podejście do ludzi i rzeczy, gdy większość relacji stała się wirtualna. Co to oznacza? Odpowiedź poznamy w kolejnych latach, ale już dziś widać, że nasze relacje straciły bezpośredni charakter. Rzeczy zyskały siłę oddziaływania na innych dzięki marce, nazwie, designowi i subtelnym sugestiom, że właśnie z takich cudów korzystamy. Siła oddziaływania zwielokrotniła się dzięki portalom społecznościowym. Manipulacje, głównie te z wykorzystaniem Internetu, stały się elementem naszej codzienności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.64 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Sukces w Biznesie / MT Biznes)
Tyt. oryg.: "Psychology of selling : increase your sales faster and easier than you ever thought possible" 2004.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta inwestycja zwróci Ci się w ciągu kilku najbliższych zakupów z dziećmi. Wysyłamy dzieci na lekcje tańca, języków obcych czy karate, a zapominamy o umiejętnościach, które pozwolą im zadbać o swoje oszczędności i wydatki. Dzięki prostym i praktycznym metodom Twoje dziecko: odkryje, czym różni się chcę od potrzebuję za pomocą „magicznych słoików” zapanuje nad swoim kieszonkowym odkładając na wielkie marzenia lub wydając na małe przyjemności zaciągnie pierwszą pożyczkę w banku Mama&Tata i zacznie spłacać pierwsze raty (z odsetkami!) oswoi temat pieniędzy i wypracuje dobre nawyki na całe życie. A reszta…? A reszta to inwestycja, która się szybko zwróci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej